Veelgestelde vragen

Q: Hoe kan ik in contact met jullie komen?
A: U kunt ons bellen op dinsdag en donderdag tussen 13 een 15 uur op 050 363 7328. Tevens kunt u op die tijden langs komen. Als u liever mailt kan dit naar info@it-rechtswinkel.nl. Daarnaast kun u het vragenformulier invullen.

Q: Als ik een vraag heb, wat moet ik dan allemaal meesturen?
A: Om u te voorzien van het beste advies, hebben wij relevante gegevens nodig. Wilt u een koop op afstand ontbinden? Dan hebben we de naam van de verkoper en de factuur/ontvangstbevestiging nodig. Heeft u vraag betrekking op een privacypolicy? Dan hebben wij deze nodig. Het is voor ons belangrijk om genoeg informatie te krijgen om u van advies te kunnen voorzien. Daarnaast is het handig als u uw telefoonnummer vermeld, zodat wij met eventuele vragen u kunnen bellen.

Q: Hoelang duurt het voodat ik advies krijg?
A: De IT-rechtswinkel hanteert een termijn van twee weken. Dit betekent dat u uiterlijk binnen twee weken advies ontvangt.

Q: Wat gebeurt er met mijn gegevens?
A: Alles wat wij ontvangen van u wordt gebruikt om u van een zo deugdelijk mogelijk advies te voorzien. Nadat het advies is gegeven zullen wij alle meegestuurde documenten die niet meer relevant zijn, verwijderen.